Dua_e_Rajab - Mujarab Duas from Quran and Hadith

Breaking

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, April 25, 2016

Dua_e_Rajab



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
يَا مَنْ اَرْجُوْهُ لِكُلِّ خَيْرٍوَّ اٰمَنُ سَخَطَهٗ عِنْدَ كُلِّ شَرٍّ يَّا مَنْ يُّعْطِى الْكَثِيْرَ بِالْقَلِيْلِ يَا مَنْ يُّعْطِىْ‏ مَنْ سَئَلَهٗ يَا مَنْ يُّعْطِىْ‏ مَنْ لَّمْ يَسْئَلْهُ وَ مَنْ لَّمْ يَعْرِفْهُ‏ تَحَنُّنًا مِّنْهُ وَ رَحْمَةً اَعْطِنِىْ‏ بِمَسْئَلَتِٓىْ اِيَّاكَ جَمِيْعَ خَيْرِ الدُّنْيَا وَ جَمِيْعَ خَيْرِ الْاٰخِرَةِ وَ اصْرِفْ عَنِّىْ‏ بِمَسْئَلَتِٓیْ‏ اِيَّاكََ جَمِيْعَ شَرِّ الدُّنْيَا وَ شَرِّ الْاٰخِرَةِ فَاِنَّهٗ‏ غَيْرُ مَنْقُوصٍ مّآ اَعْطَيْتَ وَ زِدْنِىْ‏ مِنْ فَضْلِكَ يَا كَرِيْمُ –   يَاذَا الْجَلَالِ ‏وَ الْاِكْرَامِ يَا ذَاالنَّعْمَآءِ وَ الْجُوْدِ يَا ذَا الْمَنِّ وَ الطَّوْلِ حَرِّمْ شَيْبَتِىْ‏ عَلَى النَّارِ


Click to Download Android App on our Mobile / Tablet

خدا کے نام سے شروع کرتا ہوں جو رحمن و رحیم ہے
اے وہ جس سے ہربھلائی کی امید رکھتا ہوں اور ہر برائی کے وقت اس کے غضب سے امان میں ہوںاے وہ جو تھوڑے عمل پر زیادہ اجر دیتا ہے اے وہ جو ہر سوال کرنے والے کو دیتا ہے اے وہ جو اسے بھی دیتا ہے جو سوال نہیں کرتا اور اسے بھی دیتا ہے جو اسے نہیں پہچانتا اس پر بھی رحم و کرم کرتا ہے تو مجھے بھی میرے سوال پر دنیا وآخرت کی تمام بھلائیاں اور نیکیاں عطا فرما دے اور میری طلب گاری پر دنیا و آخرت کی تمام تکلیفیں اور مشکلیں دور کر کے مجھے محفوظ فرمادے کیوں کہ تو جتناعطا کرے تیرے یہاں کمی نہیں پڑتی اے کریم مجھ پر اپنے فضل میں اضافہ فرما ۔
اے صاحب جلالت وبزرگی اے نعمتوں اور بخشش کے مالک اے صاحب احسان وعطا میرے سفید بالوں کو آگ پر حرام فرما دے

sponsors

Post Top Ad

Responsive Ads Here